Prva številka devetega letnika je posvečena temi skupnosti v gledališču. Kako gledališče oblikuje skupnost? Ima na širšo družbo kak vpliv? Kako je skupnost vpisana v samo dramsko besedilo? To so le nekatera vprašanja, ki se jih lotevajo domači in tuji avtorji ob analizi primerov iz gledališke zgodovine 20. in 21. stoletja.
Številko je spodbudila 50-letnica Gledališča Glej v letu 2020, ko je potekal tudi mednarodni znanstveni simpozij na temo Skupnost deluje. Razprave prinašajo analizo slovenskih eksperimentalnih gledališč (Tomaž Toporišič), hrvaške gledališke scene (Višnja Kačić Rogošić). Nadalje obravnavajo razlike med snovalnim in skupnostnim gledališčem (Aldo Milohnić) ter med dramskim in ne več dramskim tekstom (Gašper Troha). Dopolnjujejo jih analize različnih sodobnih primerov gledaliških kolektivov (Branko Jordan) in primerov poseganja gledališča v širšo družbeno skupnost v Gani (Promise Nyatepeh Nyatuame, in Akosua Abdalah), Mehiki (Marina Pallarès Elias) in na Češkem (Intelektrurálně Collective).
Razprave dopolnjujeta dve recenziji. V prvi Eva Kučera Šmon predstavlja knjigo Male Kline Gledališča potencialnosti, v drugi pa Kaja Jurgele knjigo Birgit Fritz InExActArt: avtopoietsko gledališče Augusta Boala.
Razprave
Tomaž Toporišič
Collectives, Communities and Non-Hierarchical Modes of Creation from the 1970s till the 1990s
Višnja Kačić Rogošić
Držati obljubo skupnosti: skupnostni napori na sodobni zagrebški neinstitucionalni sceni
Aldo Milohnić
O skupinskem in snovalnem ustvarjanju v slovenskem gledališču
On Collective and Devised Creation in Slovenian Theatre
Gašper Troha
Me slišiš? Simone Semenič in vprašanje ne več dramske pisave
can you hear me? by Simona Semenič and the question of no-longer-dramatic writing
Promise Nyatepeh Nyatuame, Akosua Abdallah
Youth Theatre and Community Empowerment in Ghana
Mladinsko gledališče in opolnomočenje skupnosti v Gani
Branko Jordan
Marina Pallarès Elias
Gledališče DA-ja: lepota kot središče sprememb za preobrazbo skupnosti prek njenih lastnih zgodb
The Intelektrurálně Collective (Amálie Bulandrová, Anna Chrtková, Andrea Dudková)
Prague is Not Czech: Artistic Project as a Public Service
Praga ni Češka: umetniški projekt kot javna storitev
Recenzije
Eva Kučera Šmon
Gledališče potencialnosti in potencial njegove skupnosti
Kaja Jurgele
Abstraktna umetnost kot vzvod dejanskih sprememb
Glavni in odgovorni urednik: doc. dr. Gašper Troha (Univerza v Ljubljani)
Uredniški odbor: dr. Zala Dobovšek (Univerza v Ljubljani), mag. Primož Jesenko (Slovenski gledališki inštitut), dr. Matic Kocijančič (Slovenski gledališki inštitut), prof. dr. Bojana Kunst (Justus-Liebig-Universität Gießen, DE), doc. dr. Blaž Lukan (Univerza v Ljubljani), izr. prof. dr. Aldo Milohnić (Univerza v Ljubljani), dr. Maja Murnik (Inštitut za nove medije), red. prof. dr. Barbara Orel (Univerza v Ljubljani), red. prof. dr. Mateja Pezdirc Bartol (Univerza v Ljubljani), dr. Maja Šorli (Univerza v Ljubljani), izr. prof. dr. Tomaž Toporišič (Univerza v Ljubljani)
Mednarodni uredniški odbor: Mark Amerika, MFA (University of Colorado, US), izr. prof. dr. Marin Blažević (Sveučilište u Zagrebu, HR), Ramsay Burt, PhD (De Montfort University, GB), Joshua Edelman, PhD (Manchester Metropolitan University, GB), Jure Gantar, PhD (Dalhousie University, CA), Anna Maria Monteverdi, PhD (Università degli Studi di Milano, IT), Janelle Reinelt, PhD (The University of Warwick, GB), Anneli Saro, PhD (Tartu Űlikool, EE), prof. dr. Miško Šuvaković (Univerzitet Singidunum, RS), prof. Stephen Elliot Wilmer (Trinity College Dublin, IE)
Soizdajatelja: Slovenski gledališki inštitut, (zanj Mojca Jan Zoran, direktorica) in Univerza v Ljubljani, Akademija za gledališče, radio, film in televizijo (zanjo Tomaž Gubenšek, dekan)
Revijo Amfiteater je ustanovila UL AGRFT. V letu 2015 je revija začela izhajati v soizdajateljstvu s SLOGI. Ob tem pa ostaja univerzitetna znanstvena revija, z dvema številkama v letniku.