Pričujoči Letopis je enaintrideseti po vrsti in je obenem 36. nadaljevanje stoletnega Repertoarja slovenskih gledališč (1867–1967). Temelji na spletno dosegljivi bazi podatkov o slovenski gledališki produkciji (na portalu sigledal.org), a tam zbrane podatke tudi bistveno nadgrajuje – z uvodniki, podatki o festivalih in nagradah, s podatki o reprizah in gostovanjih ter s povzetkom in primerjavo podatkov med posameznimi gledališči.
Statistična razpredelnica Letopisa prinaša še druge številčne podatke o posameznih gledališčih pa tudi seštevke vseslovenske produkcije v sezoni 2022/23: skupno število vseh igranih del, število igranih slovenskih avtorjev, število igranih tujih avtorjev, število premier, repriz, gostovanj in vseh ponovitev.
Letopis zajema vse gledališke zvrsti, dramsko in postdramsko gledališče, operno gledališče, balet in ples, lutkovno gledališče ter tudi radijsko igro, vpeljujejo pa ga uvodniki specialistov za posamezno zvrst. V Slovenskem gledališkem letopisu 2022/2023 so to Ajda Rooss (dramsko in postdramsko gledališče), Gregor Pompe (operno gledališče), Sara Živkovič Kranjc (balet in ples), Magda Tušar (lutkovno gledališče) in Klemen Markovčič (radijska igra).
Sestavil in uredil:
Matic Kocijančič
Spremne besede:
AJDA ROOSS: Na mirujoči točki vrtečega se sveta – v dihotomiji časa. Gledališče v sezoni 2022/23
GREGOR POMPE: Kontekstualna odtrganost. Operna sezona 2022/23
SARA ŽIVKOVIČ KRANJC: Premalo in preveč izčrpavanja. Pa vendarle! Pregled baleta in sodobnega plesa v sezoni 2022/23
MAGDA TUŠAR: Preobrazbe v naravi in ljudeh, drugačne artikulacije sveta v lutkovni umetnosti. Lutkovna sezona 2022/23
KLEMEN MARKOVČIČ: Radijska igra kot programska vsebina za današnjo in arhivsko uporabo. Pregled nacionalne produkcije radijskih iger 2022/23