Amfiteater, Revija za teorijo scenskih umetnosti, Letnik 3, Številka 1-2

To delo je objavljeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna licenco

Izdajatelja: Slovenski gledališki inštitut in Univerza v Ljubljani, Akademija za gledališče, radio, film in televizijo. Izdajo publikacije je omogočilo Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.

ISSN: 1855-4539

Mehka vezava; 398 strani; 17cm x 24 cm; slovenski/angleški jezik.

Revija izhaja dvakrat letno. Cena posamezne številke: 10 EUR. Cena dvojne številke: 18 EUR. Letna naročnina: 16 EUR za posameznike, 13 EUR za študente, 18 EUR za institucije. Poštnina ni vključena.

Spletna prodaja

Nova dvojna številka revije za teorijo scenskih umetnosti Amfiteater predstavlja mednarodno empirično raziskavo z imenom Študija mest v okviru projekta STEP, ki primerja evropske gledališke sisteme v izbranih mestih: Aarhus (Danska), Bern (Švica), Debrecen (Madžarska), Groningen (Nizozemska), Maribor (Slovenija), Tartu (Estonija) in Tyneside (Velika Britanija). Letošnji tretji letnik Amfiteatra je v slovenskem in angleškem. jeziku.
Revijo Amfiteater je ustanovila UL AGRFT. Z letošnjim letnikom je revija začela izhajati v soizdajateljstvu s SLOGI. Ob tem pa ostaja univerzitetna znanstvena revija, z dvema številkama v letniku.

 

Kolofon

Kazalo

Uvodnik

 

Razprave

Joshua Edelman, Hans van Maanen in Maja Šorli:

Projekt STEP – korak na obrobje: gledališki sistemi in izkušnje občinstva v manjših evropskih mestih

Hans van Maanen, Joshua Edelman, Magdolna Balkányi, Mathias P. Bremgartner, Louise Ejgod Hansen, Anneli Saro, Beate Schappach, Maja Šorli, Hedi-Liis Toome, Attila Szábo:

Primerjava gledaliških sistemov

Hedi-Liis Toome in Anneli Saro:

Gledališka produkcija in distribucija v različnih evropskih mestih

Hans van Maanen, Maja Šorli, Hedi-Liis Toome, Marline Lisette Wilders, Joshua Edelman, Attila Szabó, Magdolna Balkányi:

Gledalci – kdo so? Demografska analiza gledališkega občinstva v štirih evropskih mestih

Marline Lisette Wilders, Hedi-Liis Toome, Maja Šorli, Attila Szabó, Antine Zijlstra:

»Dodobra me je očaralo« Izkušnje občinstva različnih tipov in žanrov gledališča v štirih evropskih mestih

Quirijn Lennert van den Hoogen in Anneli Saro:

Kako gledališki sistemi vplivajo na gledališko življenje: po korakih projekta STEP

 

Portreti mest (Aarhus, Bern, Debrecen, Groningen, Maribor, Tartu, Tyneside)

 

O avtoricah in avtorjih

 

Recenzije

Aleš Gabrič:

Operni obiskovalci in operni navdušenci (Vlado Kotnik: Operno občinstvo v Ljubljani. Vzpon in padec neke urbane socializacije v letih 1660–2010.)

Sandra Jenko:

Gledališče za in z mladimi gledalci. Odraščajoča publika: Osem esejev o vlogi gledališča za otroke in mladino v sodobni družbi (Young Audiences: Eight Essays on the Role of Theatre for Children and Young People in Contemporary Society). ur. Ivana Djilas.

Zala Dobovšek:

Vedeti in čuditi se (Jens Roselt: Fenomenologija gledališča.)

Anja Rošker:

Resnice antagonizma (Claire Bishop: Umetni pekli. Participatorna umetnost in politika gledalstva.)

 

 

Glavna in odgovorna urednica: Maja Šorli.

Urednik za recenzije knjig: Gašper Troha.

Uredniški odbor: Bojana Kunst, Barbara Orel, Primož jesenko, Blaž Lukan, Aldo Milohnić, Gašper Troha.

 

Iskanje po vsebini

Iskanje
Preskoči na vsebino
SLOGI
Pregled zasebnosti

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje, ko se vrnete na naše spletno mesto, in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletnega mesta se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.