Prva številka osmega letnika Amfiteatra je v celoti posvečena temi ljubiteljskega gledališča. Slednje ni pogosto predmet znanstvenih raziskav tako pri nas kot v tujini. Ljubiteljskega gledališča smo se lotili z različnih vidikov, saj ima pri nas in drugod po Evropi bogato zgodovino. Nekaj ključnih obdobij v razvoju slovenskega gledališča so analizirali Aldo Milohnič (Delavski oder pod Bratkom Kreftom in Ferdom Delakom), Tomaž Toporišič (navezavo slovenskih avantgardnih tokov s konca 60-ih let na sočasno ameriško avantgardo) in Barbara Orel (obrat k neigranju).
Seveda pa je slovensko ljubiteljsko gledališče tudi dandanes vitalen del gledališke krajine. S primerjavo med aktualno situacijo na Malti v Estoniji in na Slovenskem smo ga skušali primerjalno uvrstiti v Evropski kontekst.
Številko dopolnjujejo študije različnih primerov ljubiteljskih gledališč in projektov pri nas in v tujini ter dve recenziji aktualnih knjižnih izdaj (Katarina Podbevšek in Nina Žavbi, ur: Govor v pedagoški praksi in Florence Dupont: Aristotel ali vampir zahodnega gledališča).
Razprave / Articles
Aldo Milohnić
The workers' stage and the amateur effect of the "proletarian play"
The Workers’ Stage (Delavski oder) and the Amateur Effect of “Proletarian Acting”
Ana Kocjančič
Tomaž Toporišič
Med zapeljevanjem in sumničavostjo eksperimentalnega, ljubiteljskega in profesionalnega gledališča
Between Seduction and Suspicion: Experimental, Amateur and Professional Theatre
Barbara Orel
Gašper Troha
Položaj in podoba sodobnega ljubiteljskega gledališča na Slovenskem
The Situation and Image of Contemporary Amateur Theatre in Slovenia
Anneli Saro, Hedi-Liis Toome
Izzivi polja ljubiteljskega gledališča v Estoniji
The Challenges of the Estonian Amateur Theatre Field
Vicki Ann Cremona, Marco Galea
Ljubiteljsko gledališče na Malti
Tomaž Krpič
»Pasijon ima zdravilno moč!« Protislovja Škofjeloškega pasijona
“The Passion Play has a Healing Power!”: The Controversies of the Škofja Loka Passion Play
Ana Vrtovec Beno
Ohranjanje, predstavitev in uporaba kulturne dediščine na primerih ljubiteljskega gledališča
The Preservation, Presentation and Use of Cultural Heritage in Amateur Theatre
Louise Ejgod Hansen
Barbara Polajnar
Theater of the Oppressed as a form of artistic theater in Slovenia
The Theatre of the Oppressed as a Form of Artivist Theatre in Slovenia
Kaja Novosel
Čufarjevi dnevi: od srečanja do festivala
Čufar Days: From a Meeting to a Festival
Tara Milčinski
Amateur Theatres in Urban and Rural Environments: a comparison between Loka Stage and Bela Theatre
Ajda Sokler
70 let ljubiteljskega gledališča na Studencu
70 Years of Amateur Theatre in Studenec
Recenzije / Book Reviews
Tjaša Jakop
Govor v pedagoški praksi (Katarina Podbevšek in Nina Žavbi, ur: Govor v pedagoški praksi)
Nenad Jelesijević
Editor-in-chief: doc. dr. Gašper Troha (UL FF, UL AGRFT)
Editorial Board: prof. dr. Bojana Kunst (Inštitut za uporabne gledališke znanosti, Univerza Justusa-Liebiga, Gießen, DE), red. prof. dr. Barbara Orel (UL AGRFT), mag. Primož Jesenko (SLOGI), doc. dr. Blaž Lukan (UL AGRFT), izr. prof. dr. Aldo Milohnić (UL AGRFT), dr. Maja Šorli (samozaposlena v kulturi), izr. prof. dr. Tomaž Toporišič (UL AGRFT)
International Editorial Board: Mark Amerika, MFA (University of Colorado, US), izr. prof. dr. Marin Blažević (Sveučilište u Zagrebu, HR), Ramsay Burt, PhD (De Montfort University, GB), Joshua Edelman, PhD (Manchester Metropolitan University, GB), Jure Gantar, PhD (Dalhousie University, CA), Janelle Reinelt, PhD (The University of Warwick, GB), Anneli Saro, PhD (Tartu Űlikool, EE), prof. dr. Miško Šuvaković (Univerzitet Singidunum, RS), prof. Stephen Elliot Wilmer (Trinity College Dublin, IE)
Co-Publisher: Slovenski gledališki inštitut, (zanj Mojca Jan Zoran, direktorica) in Univerza v Ljubljani, Akademija za gledališče, radio, film in televizijo (zanjo Tomaž Gubenšek, dekan)
Revijo Amfiteater je ustanovila UL AGRFT. V letu 2015 je revija začela izhajati v soizdajateljstvu s SLOGI. Ob tem pa ostaja univerzitetna znanstvena revija, z dvema številkama v letniku.