The first issue of the seventh volume draws from a three-day international symposium The Art of Kamishibai: The Word of the Image and the Image of the Word, ki je potekal v Slovenskem gledališkem inštitutu maja leta 2018. Tematski sklop začnemo z esejem Igorja Cvetka, ki široko kontekstualizira slovenski kamišibaj. Temu sledi razprava Tare McGowan, ki umesti kamišibaj v svetovno avdiovizualno zgodovino. Julia Gerster analizira načine uporabe kamišibaja po jedrski nesreči 3. marca 2011 na Japonskem. Za to obliko kamišibaja predlaga nov termin, in sicer kamišibaj spominjanja. Še eno praktično rabo kamišibaja, tj. za ohranitev ogroženega dialekta, opiše Yosuke Miki. Posvetitev kamišibaju pa zaključimo s knjižno recenzijo prvega priročnika za ustvarjanje kamišibaja Jelene Sitar: The Art of Kamishibai: A Guide to Creation.
Poleg sklopa o kamišibaju objavljamo še tri razprave. Nika Leskovšek z metodo analize medijske recepcije dogodka ter uvodnih ritualov predstave Drama Observatory Capital iz leta slovenske osamosvojitve 1991 raziskuje javno dojemanje vloge umetnosti v družbi v času spremenjenih družbenopolitičnih razmer in tranzicije iz socializma v demokracijo. Tasos Angelopoulos na dveh primerih odrskih uprizoritev Aristofanovih Bird pokaže, kako sta družbena in politična ideologija grštva vplivali na interpretativne okvire grškega občinstva ter kritike. Miha Marek pa na izviren način analizira opus Slavka Gruma, da bi prikazal, kako njegova dramatika ne uspe uveljaviti katarze kot dramaturškega principa, a je prav zato podobna psihoanalitični terapevtski metodi.
Poleg prej omenjenega kamišibajskega priročnika smo pripravili še tri knjižne recenzije in sicer knjig Tine Kolenik Skin as Costume: Dressing and Undressing in Everyday Life and Artistic Creation, Tomaža Toporišiča Medmedijsko in medkulturno nomadstvo: O vezljivosti medijev in kultur ter Roberta Pfallerja Interpassivity: The Joys of Delegated Enjoyment.
Revijo Amfiteater je ustanovila UL AGRFT. V letu 2015 je revija začela izhajati v soizdajateljstvu s Slovenskim gledališkim inštitutom. Ob tem pa ostaja univerzitetna znanstvena revija, z dvema številkama v letniku. Revija je vključena v MLA International Bibliography (Directory of Periodicals). Izdajo publikacije sta finančno podprla Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije in Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.