design: kamerad
powered by: e-orbit

Nova publikacija - SLIŠATI SLIKO, VIDETI ZVOK - Zgodovina radijske igre v Sloveniji avtorja Aleša Jana.





Knjiga Aleša Jana SLIŠATI SLIKO, VIDETI ZVOK – Zgodovina radijske igre v Sloveniji obravnava zgodovino radijske igre v slovenskem kulturnem prostoru od njenih začetkov do danes. Je »hibrid med zgodovinjenjem, teoretizacijo in pričevanjem o tem pomembnem mediju in zvrsti slovenske sodobne besedne in medijske umetnosti,« kot je zapisal recenzent dr. Tomaž Toporišič. O knjigi je mag. Matej Venier, avtor spremne besede, zapisal: »Slovenska radijska igra je na prelomni točki, ko bo bodisi izginila kot kačji rep ali pa bo dobila nove spodbude in začela v večji meri nagovarjati slehernika v njegovi eksistencialni razsežnosti. Delo Aleša Jana /…/ je javnosti predstavljeno v pomenljivem času, ob 90-letnici delovanja Radia Slovenija, /…/ in morda v zadnjem trenutku, ko ima sodobna slovenska radijska igra še kontinuirano in neposredno povezavo z njenimi umetniškimi in razvojnimi dosežki skozi devetdesetletno zgodovino. Janova knjiga je neizbrisen pomnik slovenske radijske igre in umetniške produkcije Radia Slovenije, nedvomno pa bo pripomogla tudi k temu, da bodo ustvarjalci slovenske radijske igre poiskali prave odgovore na težave, v katerih se je znašla.«


Več o publikaciji


Publikacija je izšla v zbirki Dokumenti Slovenskega gledališkega inštituta v sodelovanju z Radiem Slovenija ob 90-letnici njegovega delovanja in je izdana s finančno pomočjo Javne agencije za knjigo RS in Ministrstva za kulturo RS.


KATALOG PEDAGOŠKIH PROGRAMOV SLOGI – Gledališkega muzeja za šolsko leto 2018/2019





Katalog pedagoških programov za šolsko leto 2018/2019




IZ NAŠIH ZBIRK


Iz naših zbirk - Kostumske skice Alenke Bartl (1930-1918).



Predstavljamo vam zbirke SLOGI – Gledališkega muzeja. Junija objavljamo Kostumske skice Alenke Bartl (1930-1918).

8. marca letos se je od nas poslovila gospa  Alenka Bartl, velika dama slovenske kostumografije. V petinpetdeset letih svojega ustvarjanja je zasnovala več kot 500 gledaliških kostumografij, sodelovala pri okrog štiridesetih filmskih in televizijskih produkcijah ter postavila temelje slovenske katedre za kostumografijo (in scenografijo) na AGRFT.

SLOGI je leta 2012 v sodelovanju z Narodno galerijo pripravil veliko pregledno razstavo Alenka Bartl, kostumografka. Ikonoteka SLOGI – Gledališki muzej hrani več kot 2600 kostumskih skic iz njenega bogatega ustvarjalnega opusa.

John Arden Živite kot svinje, režiser Zvone Šedlbauer, SNG Drama Ljubljana, 13. 1. 1976
Antonín Dvořák Rusalka, rež. Branislav Kriška, SNG Opera in balet Ljubljana, 8. 3. 1979
Marjan Kozina Triptihon (Krvavi ples, Žalni ples, Pomladni ples), rež. in kor. Pia Mlakar in Pino Mlakar, SNG Opera in balet Ljubljana, 23. 4. 1958

Vir: Ikonoteka SLOGI – Gledališki muzej



februar 2018 - Janez Mejač, baletni solist, koreograf in režiser


marec 2018 - Člani Narodne čitalnice v Kranju (ust. 1863), kolorirana fotografija iz leta 1878


april 2018 - Fran Lipah, slovenski dramski igralec (1892–1952)


maj 2018 - ob stoletnici smrti Ivana Cankarja, največjega slovenskega dramatika (1876–1918)


SLOVENSKI GLEDALIŠKI LETOPIS  2016/17, nov zvezek redne serijske "teatrografije"





Več o publikaciji


STALNE VIRTUALNE RAZSTAVE



VIRTUALNA RAZSTAVA JOŽE BABIČ - GLEDALIŠKI ČLOVEK 


Lani smo obeleževali 100. obletnico rojstva gledališkega in filmskega ustvarjalca Jožeta Babiča. Ob 101. obletnici rojstva Jožeta Babiča pa predstavljamo v obliki digitalne razstave izbor 101 fotografije iz bogatega gledališkega opusa in zasebnega življenja, ki pa je bilo vselej tesno prepleteno z njegovim javnim angažmajem.



Virtualna razstava Jože Babič - gledališki človek je dostopna na:

http://repertoar.sigledal.org/razstava/joze-babic-gledaliski-clovek


Pri virtualni razstavi smo sodelovali SNG Nova Gorica, Drama SNG Maribor, SNG Drama Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko, Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož, Slovenski gledališki inštitut, Zgodovinski arhiv Celje, Prešernovo gledališče Kranj, Šentjakobsko gledališče in Zavod Novi ZATO.



VIRTUALNA RAZSTAVA 150. obletnici ustanovitve Dramatičnega društva v Ljubljani - O POTEH K »NAJLEPŠI IZNAJDBI ČLOVEŠKEGA DUHA«* NA SLOVENSKEM


Po razstavi, ki je bila ob 150-letnici ustanovitve Dramatičnega društva v Ljubljani od 23. marca 2017 do 10. januarja 2018 na ogled v Slovenskem gledališkem inštitutu – Gledališkem muzeju, pripravili še njeno virtualno različico. Na virtualni razstavi se lahko podate skozi prelomne dogodke pred ustanovitvijo Društva, izveste o ustanovitvi Društva ‒ konceptih in ciljih, o temeljih gledališke omike in Franu Levstiku, Josipu Nolliju in prvi knjigi o gledališču, Slovenski Taliji, gledališki šoli in njenih pionirjih, raziščete zasluge slovenske politične omike, fenomen Borštnik, prelomne like profesionalizacije, repertoarni razvoj in gledališke stavbe, odkrivate pečat dramatike evropske ravni in pot iz profesionalizacije v evropeizacijo.



Virtualna razstava O poteh k "najlepši iznajdbi človeškega duha" na Slovenskem je dostopna na:

http://repertoar.sigledal.org/razstava/o-poteh-k-najlepsi-iznajdbi-cloveskega-duha-na-slovenskem


Več o razstavi



MEDNARODNA POTUJOČA RAZSTAVA ZGODOVINA EVROPE – KOT JO PRIPOVEDUJEJO GLEDALIŠČA - TUDI V VIRTUALNI IZDAJI

Lepo vabljeni na virtualni sprehod po partnerskem projektu SLOGI, mednarodni potujoči razstavi Zgodovina Evrope – kot jo pripovedujejo gledališča, ki je bila na ogled tudi v Ljubljani med 24. oktobrom 2016 in 3. januarjem 2017.


Virtualna razstava Zgodovina Evrope – kot jo pripovedujejo gledališča je dostopna na: 

http://www.thoetbit.eu/page/en/home.php


Več o razstavi

Podprto s strani programa Kultura Evropske unije.                    

            



VIRTUALNA RAZSTAVA SLOVENSKI HAMLETI


Kot nadaljevanje razstave Hamlet na Slovenskem smo Slovenski gledališki inštitut in Novi Zato. v sodelovanju s slovenskimi gledališči, centrom Prodok teater TV, Zgodovinskim arhivom Celje in Radiom Slovenija pripravili tudi virtualno razstava ob 400-letnici smrti Williama Shakespeara.


Razstava Slovenski Hamleti predstavlja triindvajset slovenskih Hamletov, triindvajset slovenskih gledaliških prvakov, ki so Shakespearovega kraljeviča Danskega interpretirali v dvaindvajsetih slovenskih uprizoritvah, od leta 1899 do leta 2013, ter zvočne posnetke znamenitega monologa Biti ali ne biti, v šestih slovenskih prevodih, ki jih interpretira Branko Šturbej (režija: Aleš Jan; posneto v studiu Radia Slovenija).



                                    

Virtualna razstava Slovenski Hamleti je dostopna na:
http://repertoar.sigledal.org/razstava/hamlet-na-slovenskem




V sodelovanju z različnimi institucijami smo v zadnjih letih pripravil tudi več drugih virtualnih razstav.




E-razstava o ustvarjalnem opusu Alenke Bartl je na ogled na strani Alenka Bartl, kostumografka.

 






E-razstavo, na kateri sta predstavljena Bartleby, pisar, zmagovalna uprizoritev Festivala Borštnikovo srečanje 2011, in Milada Kalezić, dobitnica Borštnikovega prstana 2013, si lahko ogledate na strani Festival Borštnikovo srečanje 2011.


E-razstavo, na kateri sta predstavljena Nevihta, zmagovalna uprizoritev Festivala Borštnikovo srečanje 2012, in Igor Samobor, dobitnik Borštnikovega prstana 2012, si lahko ogledate na strani Festival Borštnikovo srečanje 2012.


E-razstavo, na kateri sta predstavljeni Ponorela lokomotiva, zmagovalna uprizoritev Festivala Borštnikovo srečanje 2013, in Olga Kacjan, dobitnica Borštnikovega prstana 2013, si lahko ogledate na strani Festival Borštnikovo srečanje 2013.


E-razstavo, na kateri so predstavljeni Svatba, zmagovalna uprizoritev Festivala Borštnikovo srečanje 2014, Vlado Novak, dobitnik Borštnikovega prstana 2014, druge nagrade Festivala Borštnikovo srečanje 2014 in utrinki zaključne slovesnosti si lahko ogledate na strani Festival Borštnikovo srečanje 2014.


E-razstavo, na kateri so predstavljeni Hedda Gabler, zmagovalna uprizoritev Festivala Borštnikovo srečanje 2015, Ljerka Belak, dobitnica Borštnikovega prstana 2015, druge nagrade Festivala Borštnikovo srečanje 2015 in utrinki zaključne slovesnosti si lahko ogledate na strani Festival Borštnikovo srečanje 2015.


E-razstavo ob 50. obletnici Festivala Borštnikovo srečanje, na kateri so predstavljeni Prejemnice in prejemniki Borštnikovega prstana (1970–2014).


Vse razstave so dostopne tudi v angleškem jeziku. / All exhibitions are available in English as well:

Alenka Bartl, Costume Designer

Maribor Theatre Festival 2011

Maribor Theatre Festival 2012

Maribor Theatre Festival 2013

Maribor Theatre Festival 2014

Maribor Theatre Festival 2015 

Borštnik Ring Award Winners (1970 – 2014)

 

Leta 2010 sta Slovenski gledališki inštitut in Festival Borštnikovo srečanje pripravila razstavo ob 45. obletnici Borštnikovega srečanja (avtorica razstave in izbor gradiva: Mojca Kreft; idejna zasnova razstave in oblikovalka: Danijela Grgić). Na voljo je tudi v digitalni obliki:

Gledališki utrinki 1966-2010


 
NAPOVEDNIK






sobota, 16. junij med 18. in 24. uro (razstavišče SLOGI)
POLETNA MUZEJSKA NOČ v SLOGI - Gledališkem muzeju


Tudi letos se pridružujemo akciji Poletne muzejske noči in na trejo junijsko soboto od poznega popoldneva pa do polnoči pripravljamo brezplačen program.





18.30 in 21.30 (razstava, 2. nadstropje)  Hoja za gledališčem. Od jezuitov do Cankarja, VODSTVO PO STALNI RAZSTAVI


20.30 (razstava, 2. nadstropje) In Pursuit of a Theatre. From the Jesuits to Cankar, permanent exhibition, GUIDED TOUR IN ENGLISH AND GERMAN LANGUAGE


Razstavo si med 18. in 24. uro lahko ogledate tudi samostojno.


V Cankarjevem letu in Evropskem letu kulturne dediščine smo ponovno odprli stalno razstavo, ki jo je v letu 2017 skoraj leto dni nadomeščala 150. obletnici ustanovitve Dramatičnega društva v Ljubljani (1867‒2017) posvečena začasna razstava.

Stalno razstavo, ki osvetljuje pot, ki jo je slovensko gledališče prehodilo od 17. do 20. stoletja, smo v letu evropske kulturne dediščine dodali nove dimenzije in perspektive, s katerimi jo skušamo jasneje postaviti na zemljevid evropske gledališke zgodovine. Velika storia sega od gledališča reformatorjev in protireformatorjev in se sklene z nastopom slovenskega dramatika evropskega formata Ivana Cankarja na prelomu 19. in 20. stoletja. Ob tem nazorno prikaže, da so vsi ključni prelomni dogodki in procesi na tej poti v znamenju bodisi paralelnih evropskih procesov ali pa evropskih korenin oziroma  vplivov; a hkrati vendarle tudi v znamenju emancipacije slovenskega gledališča od prevelike zavezanosti slednjim ‒ zlasti na ravni jezika in nacionalne samobitnosti.
 
Skozi obnovljeno javno vodstvo po stalni razstavi Vas bo popeljala kustosinja pedagoginja mag. Sandra Jenko iz Slovenskega gledališkega inštituta – Gledališkega muzeja.


18.00-21.30 (razstava, 2. nadstropje)  Cankarjanski ustvarjalni kotiček, DELAVNICA ZA OTROKE IN DRUŽINE


Izdelali bomo gledališke dnevnike in pisane knjižne kazalke ter se ustvarjalno spomnili slovenskega dramatika Ivana Cankarja.



18.00-23.00 (razstava, 2. nadstropje)  Gledališki detektivi, IGRIVO INDIVIDUALNO RAZISKOVANJE RAZSTAVE ZA OTROKE IN DRUŽINE 


Domiselno in kreativno spoznavanje vsebin stalne razstave. V raziskovalni igri se otroci sami ali s pomočjo staršev podajo po razstavi, rešujejo različne naloge in tako spoznajo zgodovino gledališča na Slovenskem.




torek, 19. 6. ob 16.30 (zbor v atriju SLOGI)

Gledališki sprehod po poti Kapucinske procesije, javno vodstvo


Zgodovino gledališča bomo odkrivali kar na kraju samem. Pod vodstvom se bomo sprehodili po osrčju Ljubljane, po poti kapucinske procesije iz 17. stoletja, do krajev, kjer so jezuiti nekoč uprizarjali šolske igre in kjer so igrale potujoče gledališke skupine. Na sprehodu bomo izvedeli, kje je stalo prvo stalno gledališče v Ljubljani in kateri kulturni hrami iz tistega časa so še danes dejavni. Informacije in prijave: sandra.jenko@slogi.si




četrtek, 21. 6. ob 11. uri (dvorana SLOGI)
Predstavitev nove številke Revije za teorijo scenskih umetnosti AMFITEATER


Prva številka šestega letnika Amfiteatra prinaša tematski blok na temo kastracije slovenskega političnega gledališča, ki ga je uredil in ga bo predstavil Tomaž Toporišič:

Lev Kreft: Kastracija političnega, nakar še policija
Blaž Lukan: Nemoč političnega. Moč igre
Barbara Orel: K politikam zaznavanja: obrat v razumevanju političnosti gledališča in scenskih umetnosti
Tomaž Toporišič: Kaj se je zgodilo s političnim v gledališču? Primer Oliverja Frljića
Aldo Milohnić: Brutalizem v sodobnem slovenskem gledališču
Krištof Jacek Kozak: Realpolitična brezmoč slovenskega gledališča
Gašper Troha: Kastracija političnega na primeru drame Ljudski demokratični cirkus Sakešvili Roka Vilčnika
Nenad Jelesijević: Čakajoč politično. K protagonizmu v performansu
 
Osem razprav dopolnjuje študija o projektu Marka Peljhana Makrolab
Eda Čufer: Čustva in ozemlja: Makrolabove avantgardne preiskave

Tokratna številka prinaša tri knjižne recenzije Nike Arhar (Edi Majaron: Vera v lutko. Razmišljanja o lutkovni umetnosti), Kaje Kraner (Andrew Hewitt: Družbena koreografija. Ideologija kot performans v plesu in vsakdanjem gibanju) in Eve Pori (Mateja Pezdirc Bartol. Navzkrižja svetov: študije o slovenski dramatiki).
 
Novo številko revije bomo predstavili v družbi avtoric_jev razprav, predstavitvi pa se bodo pridružili igralke_ci Slovenskega mladinskega gledališča: Draga Potočnjak, Uroš Kaurin in Blaž Šef. Z njimi bomo spregovorili o nedavnem odmevnem gostovanju predstave Naše nasilje in vaše nasilje v Brnu na Češkem.

Revijo Amfiteater je ustanovila UL AGRFT. V letu 2015 je revija začela izhajati v soizdajateljstvu s SLOGI. Ob tem pa ostaja univerzitetna znanstvena revija, z dvema številkama v letniku.

Izdajo publikacije sta finančno podprla Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije in Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.








KATALOG PEDAGOŠKIH PROGRAMOV SLOGI – Gledališkega muzeja za šolsko leto 2018/2019


Tudi za novo šolsko leto 2018/2019 smo v SLOGI – Gledališkem muzeju pripravili pester nabor muzejskih pedagoških programov, s katerimi otrokom in mladim približujemo gledališko dediščino in kulturo. Na delavnicah otroci in mladi odkrivajo korenine današnjega gledališča, spoznajo razvoj gledaliških stavb in njihovih prostorov, se seznanijo z gledališkimi poklici, se sami preizkusijo v gledališkem ustvarjanju, oživljajo gledališke maske, kostume, … Kratek opis naših raznovrstnih delavnic, na katerih interaktivno in ustvarjalno spoznavajo gledališče v najširšem smislu, najdete v


katalogu pedagoških programov za šolsko leto 2018/2019


Prijave in informacije: mag. Sandro Jenko (sandra.jenko@slogi.si, 01 241 58 18).



 

 

 

 

 

 

GLEDIŠČE* V dvorani Slovenskega gledališkega inštituta (SLOGI) nadaljujemo s sklopom javnih dogodkov namenjenih predstavitvi in promociji gledališke kulture in umetnosti ter gledaliških ustvarjalcev.

*gledíšče -a s (í) 1. kar določa kriterij za presojanje česa; stališče,  2. zastar. gledališče (SSKJ)



Obiščite tudi pester muzejski izobraževalni program Slovenskega gledališkega inštituta. Prijave in informacije: mag. Sandra Jenko


---------------------------------------------------------------------------

PRIJAVA NA E-NOVICE

S prijavo na E-novice boste prejemali informacije o dogodkih v inštitutu. Vaš elektronski naslov, na katerega vam pošiljamo elektronsko pošto, shranjujemo in varujemo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Če ne želite več prejemati E-novic, nas obvestite z odjavo

---------------------------------------------------------------------------

Obiščite nas na Facebooku




 STN - SLOVENIAN THEATRE NEWS



Slovenija je majhna država z bogato in raznovrstno gledališko ponudbo. Slovenian Theatre News (STN) podaja vpogled v aktualno delovanje profesionalnih slovenskih gledališč. Z mesečnikom v angleščini tuje partnerje in javnost seznanjamo s tekočim dogajanjem na slovenskih gledaliških odrih in z načrti različnih slovenskih producentov za prihodnost. Zbrane informacije zajemajo predstave različnih žanrov – od dramskega in lutkovnega gledališča, opere, baleta do sodobnega plesa in drugih. S STN obveščamo o uprizoritvah, ki so primerne bodisi za določene ciljne skupine bodisi za posebne priložnosti, njihovi vsebini, prejetih nagradah in tehničnih specifikacijah, predstavili bomo gledališke projekte v pripravi, …


Zadnja izdaja STN - maj 2018


SPLETNA PLATFORMA


ZLATA PALIČICA


www.zlatapalicica.si



Zlata paličica je referenčna baza za iskanje in prvo spoznavanje kakovostnih gledaliških predstav profesionalnih gledaliških ustvarjalcev za otroke in mladino. Namen platforme je na enem mestu zbrati nabor priporočljivih predstav po izboru tričlanske strokovne komisije, sestavljene iz teatrologa, pedagoga in razvojnega psihologa.


 


Na podstrani Predstave lahko brskate po katalogu kakovostnih predstav, ki so jih ustvarili profesionalni gledališki ustvarjalci, in z iskalnikom po različnih kriterijih poiščete primerno predstavo.


Podstran Pedagoški programi predstavlja izbor kakovostnih programov kulturno-umetnostne vzgoje na gledališkem področju.


Na podstrani Pismenost za gledališče platforma ponuja strokovna usposabljanja in srečanja za strokovne delavce iz vzgoje in izobraževanja ter kulture.


Podstran Kreativno partnerstvo – s katalogom profesionalnih gledaliških ustanov, partnersko agoro, na kateri se predstavljajo profesionalni gledališki ustvarjalci, in primeri dobrih praks – spodbuja sodelovanje vzgojno-izobraževalnih zavodov s profesionalnimi gledališkimi ustanovami in ustvarjalci.


Zlata paličica zagotavlja sistematično in kontinuirano spoznavanje profesionalnih gledaliških ustanov in ustvarjalcev iz vse Slovenije ter kakovostne profesionalne gledališke produkcije za odraščajoče občinstvo. Odpira vrata v gledališče – v radoživ in iskriv prostor odprtega, temperamentnega, kreativnega dialoga, umetniških presežkov in inovativnih prožnih oblik učenja.


Platforma Zlata paličica, ki vsaki dve leti zaživi tudi kot Festival uprizoritvenih umetnosti za otroke in mlade Zlata paličica,  je namenjena vsem, ki radi obiskujete gledališče in želite v gledališki svet vpeljati tudi odraščajoče občinstvo.


 
 
Platforma Zlata paličica je del projekta Gleda(l)išče, katerega nosilec in izvajalec je Slovenski gledališki inštitut, ki je tudi nacionalni koordinator kulturno-umetnostne vzgoje na gledališkem področju. 

Več o projektu


Naložbo sofinancirata Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.    



STALNA RAZSTAVA

HOJA ZA GLEDalIŠČEM - Od jezuitov do Cankarja





V Cankarjevem letu in Evropskem letu kulturne dediščine smo ponovno odprli stalno razstavo, ki jo je v letu 2017 skoraj leto dni nadomeščala 150. obletnici ustanovitve Dramatičnega društva v Ljubljani (1867‒2017) posvečena začasna razstava.


Stalno razstavo, ki osvetljuje pot, ki jo je slovensko gledališče prehodilo od 17. do 20. stoletja, smo v letu evropske kulturne dediščine dodali nove dimenzije in perspektive, s katerimi jo skušamo jasneje postaviti na zemljevid evropske gledališke zgodovine. Velika storia sega od gledališča reformatorjev in protireformatorjev in se sklene z nastopom slovenskega dramatika evropskega formata Ivana Cankarja na prelomu 19. in 20. stoletja. Ob tem nazorno prikaže, da so vsi ključni prelomni dogodki in procesi na tej poti v znamenju bodisi paralelnih evropskih procesov ali pa evropskih korenin oziroma  vplivov; a hkrati vendarle tudi v znamenju emancipacije slovenskega gledališča od prevelike zavezanosti slednjim ‒ zlasti na ravni jezika in nacionalne samobitnosti.


Odprta je od ponedeljka do petka (9.00-17.00) in ob sobotah (10.00-17.00). Zaprto ob nedeljah in praznikih (razen 8. februarja).

 


 

 

VIDEO VODIČ V SLOVENSKEM ZNAKOVNEM JEZIKU S PODNAPISI po stalni razstavi Hoja za gledališčem. Od jezuitov do Cankarja



Video vodič je pripravila Melanie Likar v okviru projekta Dostopnost do kulturne dediščine ranljivim skupinam*. Lepo vabljeni k ogledu, tako na Facebook  ali Youtube strani Slovenskega gledališkega inštituta (SLOGI) kot ob obisku muzeja.




 

 

 

Lepo vabljeni k ogledu!




*Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za kulturo. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov v obdobju 2007-2013, razvojne prioritete Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti; prednostne usmeritve Kulturna in socialna vključenost.


POST SCRIPTUM (PRVI DEL: IZBRANE GLEDALIŠKE KRITIKE IN DRUGI DEL: IZBRANE KRITIKE RADIJSKIH IGER) AVTORJA LOJZETA SMASKA


 

Publikaciji, ki sta izšli v zbirki Dokumenti Slovenskega gledališkega inštituta podajata izbor kritik priznanega in plodovitega pisca Lojzeta Smaska. Izbrane gledališke kritike / Izbrane kritike radisjkih iger


O kritikah Lojzeta Smaska o radijskih igrah tudi v sredinih CIKLUSIH POSEBNIH ODDAJ NA ARS – 3. PROGRAMU RADIA SLOVENIJA:


Lojze Smasek: Post scriptum – Praske na hrbtu (10. 1. 2018)


Lojze Smasek: Post scriptum – Zasliševanje in sprava (17. 1. 2018)


Lojze Smasek: Post scriptum – 3. del: Grom Hoho in mišek Packo (24. 1. 2018)


Lojze Smasek: Post scriptum – Ciklus posebnih oddaj s kritikami Lojzeta Smaska o radijskih igrah (29. 1. 2018)


Lojze Smasek: Post scriptum – Blazno pokvarjeno (31.1.2018)


Lojze Smasek: P. S. – Milan Jesih: Mik usode (7. 2. 2018)


Lojze Smasek: P. S. – Andrej Skubic: Kot nebo (14. 2. 2018)


Lojze Smasek: P. S. – Rudi Šeligo: Ali naj te z listjem posujem (21. 2. 2018)


Lojze Smasek: P. S. – Ervin Fritz: Sreča in nesreča (28. 2. 2018) 

 

Lojze Smasek: P. S. – Umik v namišljenost (7. 3. 2018)


Lojze Smasek: P.S. – Laži med sanjami in stvarnostjo (14. 3. 2018)


Lojze Smasek: Post scriptum – Bivanje v mislih drugih (21. 3. 2018)


Lojze Smasek: Post scriptum – Ogromnost malenkosti (28. 3. 2018)


Lepo vabljeni k poslušanju!